koszyk produkty: 0 łącznie 0 PLN
.

Dostawa i Płatności

Ceny towarów i płatność.

1. Wszystkie ceny towarów podawane są w PLN i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze obowiązuje w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Nailart.pl zastrzega sobie możliwość zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- płatność przy odbiorze - należność pobiera pracownik firmy dostarczającej przesyłkę
- płatność przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu. Nr konta ;
BRE BANK S.A.-mBank
23114020040000390234771033
3. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt dostawy przesyłką PRIORYTETOWĄ zgodny z cennikiem firmy dostarczającej wraz z podatkiem VAT.

Terminy dostawy i koszty.

1. Przewidywany czas dostawy przesyłki POCZTOWEJ PRIORYTETOWEJ to 1 – 3 dni roboczych od momentu wysłania.
2. Przewidywany czas dostawy przesyłki kurierskiej to 1-2 dni roboczych od momentu wysłania.
3. Wysyłka zamówionych towarów następuje:
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (pobranie) - po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia zamówienia, w dni robocze, maksymalnie w przeciągu 48 godzin od skompletowania zamówienia, w większości przypadków w przeciągu 24 godzin.
- w przypadku zamówień płatnych przelewem – po otrzymaniu płatności – zaksięgowaniu środków na koncie , w dni robocze, maksymalnie w przeciągu 48 godzin od skompletowania zamówienia, w większości przypadków w przeciągu 24 godzin.
5. Koszt przesyłki jest uzależniony od wagi całego zamówienia oraz wybranej formy płatności i dostawy. Informacja o koszcie wysyłki jest dostępna w trakcie dokonywania zamówienia na formularzu zawierającym zestawienie zamówionych towarów. Podstawowa tabela opłat.

Forma przesyłki /
Forma płatności
Przesyłka pocztowa
PRIORYTET wg wagi
Przesyłka kurierska
GLS

Płatność przelewemod 10 zł17 zł
Płatność przy odbiorzeod 18 zł19 zł

Zwroty i reklamacje.


1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
2. Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym paragonem oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze lub informacją o innym towarze w zamian.
3. W przypadku przesyłki zwrotnej realizowanej zgodnie z pkt 1., koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient. Nailart.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
4. Zwrot należnej kwoty równej cenie towaru nastąpi w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
5. Jeżeli w trakcie zawierania transakcji klient otrzymuje dodatkowe oferty w postaci rabatu lub gratisu, to w przypadku rezygnacji z transakcji i zwrotu towaru, koszty poniesione przez sklep , a związane z udzielonym rabatem lub gratisem pomniejszą kwotę o której mowa pkt. 4.
6. W przypadku wymiany towaru, kolejna przesyłka zostanie wysłana zgodnie z zasadami określonymi w paragrafie 4.
7. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres: Nailsystem Przemysłowa 7b/3 ,66-440 Skwierzyna . Zwrot należnej kwoty równej cenie towaru nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie przekazany do naszego serwisu (lub servisu za granicą ).